چرا به خرید اینترنتی فرش اعتماد کنیم؟

چرا به خرید اینترنتی فرش اعتماد کنیم؟

دکتر فرش
1399/09/15

در چند سال گذشته کم تر کسی به آنلاین شاپ ها اعتماد می کرد و اغلب مردم خرید به شیوه ی سنتی و ساعت های  طولانی گشت و گذار  در بازار را ترجیح می دادند .
 اما امروزه به دلیل تغییر شیوه ی زندگی و ایجاد ساز و کارهای قابل اعتماد و شیوه ی صحیح پیگیری سفارشات، مردم را به خرید آنلاین تشویق می کند .
 البته همه گیر شدن بیماری کرونا و قرنطینه ی خانگی نیز عامل دیگری بود تا تمامی افراد حتی شده برای یک بار خرید اینترنتی را تجربه کنند و گاردی که در این مورد داشتند از بین برود.
اما هنوز هم نسبت به خرید اینترنتی کالاهای گران از جمله خرید فرش اینترنتی تردیدهایی وجود دارد. خریداران با توجه به مبلغ زیادی که می پردازند، می خواهند مطمئن باشند که تمامی انتظاراتی که از فرش دارند برآورده می شود و در نهایت کالایی به دستشان می رسد که تمامی ویژگی های درج شده در سایت را دارا می باشد .
در این مقاله به این سوال اساسی پاسخ می دهیم که آیا خرید اینترنتی فرش ماشینی، امری معقول و قابل اعتماد است یا خیر؟
و در ادامه مزیت های سایت دکتر فرش و میزان قابل اعتماد بودن آن را بررسی می کنیم .  
اولین راه اعتماد برای خرید فرش ماشینی آنلاین:

اولین و مطمئن ترین راه این است که به نماد اعتماد الکترونیک سایت توجه کنید و آن را با دقت بررسی کنید . سایت های معتبری که می خواهند اعتماد مشتریانشان را جلب کنند، این نماد الکترونیکی را به ثبت رسمی می رسانند. در  گوشه ی سمت چپ سایت دکتر فرش این نماد قابل مشاهده است. میتوانید روی آن کلیک کنید تا اطلاعات مورد نیاز را بررسی کنید .

وقتی که بر روی نماد اعتماد الکترونیک کلیک می کنید باید این صفحه برایتان باز شود:  https://trustseal.enamad.ir
اگر هر صفحه ای جز این آدرس باز شد یعنی آن سایت تقلب کرده و دارای یک نماد جعلی است.
چه اطلاعتی در نماد الکترونیکی درج می شود ؟
 شما می توانید در این قسمت هویت صاحب برند و محل کسب و کارش را ببینید . همچنین هر کاربری که نسبت به این سایت شکایت دارد می تواند در این قسمت درج کند و شکایت درج شده برای سایر کاربران هم قابل مشاهده است .

مزیت های خرید اینترنتی فرش:

1- صرفه جویی در زمان:

اولین مزیت خرید اینترنتی این است که شما می توانید با صرف کم ترین زمان چندین و چند نوع فرش ماشینی را با هم مقایسه کنید ، آن ها را از زوایای مختلف بررسی کنید و  با در نظر گرفتن بودجه ی اولیه قیمت های مختلف را ارزیابی کنید و در نهایت بهترین را انتخاب کنید .
همین فرآیند در یک خرید حضوری می تواند یک روز کامل زمان ببرد و علاوه بر آن ، احتمالا مجبور می شوید به چند فروشگاه مختلف سر بزنید تا فرش مدنظرتان را پیدا کنید .

 

2- امکان مقایسه قیمت و برند های مختلف:

اغلب فروشگاه های آنلاین فرش فقط نماینده ی یک کارخانه ی مشخص می باشند، اما مزیت منحصر به فرد سایت دکتر فرش این است که نماینده ی انحصاری هیچ یک از کارخانه ها نیست و شما می توانید آزادی انتخاب بیشتری داشته باشید. خرید اینترنتی فرش کاشان ، تبریز ، مشهد و ... هیچ فرقی ندارد و همگی در یک سایت امکان پذیر است.
  دکتر فرش به عنوان یک داور بی طرف عمل می کند و ضمن بررسی مزایا و معایب فرش ها ، خریدار را با تفاوت قیمت انواع فرش ماشینی آشنا می کند. در واقع ما کمک می کنیم تا  خریدار با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهد و در پایان از  انتخابش رضایت داشته باشد .


3- سهولت تحویل سفارش:

یکی از مشکلاتی که پس از خرید سنتی به وجود می آید این است که کالا چطور تا منزل حمل شود و اغلب فروشگاه های فرش، هزینه ای جداگانه برای تحویل سفارش شما در نظر می گیرند. همچنین ممکن است زمان خرید تا تحویل سفارش طولانی شود .
اما در فروشگاه اینترنتی فرش این دغدغه ها را ندارید و سفارش طبق زمان مقرر و بدون هزینه اضافی به دستتان می رسد.


4- آگاهی قبل از خرید فرش:

زمانی که برای خرید حضوری می روید معمولا اطلاعات چندانی از باکیفیت ترین و بهترین فرش ماشینی ندارید.  اما برای مثال کافی است در اینترنت سرچ کنید : خرید فرش اینترنتی ارزان . آنگاه با چندین مقاله رو به رو می شوید که ارزان ترین فرش ها را معرفی کرده است و مهم تر از آن، دلیل این ارزانی هم از طریق  توضیحات موجود در سایت مشخص می شود.
بنابراین زمانی که وارد یک فروشگاه اینترنتی فرش می شوید امکان بررسی مقالات مرتبط با خریدتان را دارید . در حالی که در خرید حضوری شاید نتوانید به راحتی این سوال ها را از فروشنده بپرسید و حتی اگر بپرسید شاید جواب مطمئنی دریافت نکنید!


5- خرید در هر زمان و مکان:

شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز  و در هر روز هفته سفارش خودتان را به راحتی ثبت کنید . اهمیت این موضوع برای افراد پر مشغله و کارمندان که زمان کاری مشخص دارند بیشتر است. علاوه بر سهولت خرید ، شما این امکان را دارید که به راحتی نظر سایر کاربران نسبت به آن کالای مشخص را بررسی کنید . نظراتی که صادقانه و از روی تجربه می باشند.
برخی از فرش ها فقط در نقاط مخصوصی از ایران وجود دارند . در سال های قبل مثلا برای خرید فرش مشهد مجبور می شدید تا خود مشهد سفر کنید اما الان هر جای ایران که باشید فقط با یک کلیک می توانید بهترین فرش مشهد را پیدا و خریداری کنید.


6- مقرون به صرفه بودن خرید اینترنتی فرش:

زمانی که از یک فروشگاه اینترنتی فرش میخرید مطمئنید که هزینه ی خالص خود فرش را می پردازید. چون در این فرآیند دیگر واسطه ها حذف می شوند و شما قیمت مستقیم کارخانه را می پردازید .


7- امکان تعویض در صورت معیوب یا متفاوت بودن فرش پس از تحویل سفارش:

اگر از سایت دکتر فرش خریداری کنید دیگر لازم نیست نگران سلامت فیزیکی کالا باشید. اگر پس از تحویل گرفتن فرش ناراضی باشید، ما از طریق کارشناس هایمان علت را بررسی می کنیم و در صورت صحت نقص فرش در کوتاه ترین زمان کالا را تعویض خواهیم کرد.

 

شبکه های اجتماعی:

pinterest

virgool

medium

لینک کوتاه:

Yun

 

برچسب ها: خرید فرش
نظرات کاربران