خرید فرش اقساطی [ از دم قسط تا سقف 75 میلیون + تحویل کمتر از 5 دقیقه ] | دکترفرش

خرید فرش اقساطی از دکترفرش

خرید فرش اقساطی با شرایط ویژه تا سقف 75 میلیون با اقساط 18 ماهه، غیرحضوری در 5 دقیقه با چک بدون ضامن و بدون نیاز به پیش پرداخت و با استفاده از شرایط ازکی وام، فرش آنلاین را از دم قسط از فروشگاه دکتر فرش خریداری نمایید.

پلتفرم‌ها

مبالغ وام (میلیون)

مدت بازپرداخت

ازکی وام

20

تا

75

18 ماهه

ازکی وام

ازکی وام

با همکاری دکترفرش و ازکی وام شما می‌توانید بدون ضامن به صورت غیرحضوری،اعتبار خرید اقساطی کسب کنید و اقساط خود را نهایتا تا18 ماه تقسیم کرده و با استفاده از اعتبارتان از دکترفرش خرید کنید.

روش خرید اعتباری ازکی وام

1
ازکی وام
ثبت نام در ازکی وام

در سایت ازکی وام ثبت نام کنید و درخواست اعتبار دهید.

2
ازکی وام
اعتبارسنجی و بارگذاری مدارک

اعتبارسنجی و بارگذاری مدارک، نتیجه از طریق تماس و پیامک اطلاع‌رسانی می‌شود.

3
ازکی وام
تحویل مدارک

نسخه فیزیکی برخی از مدارک لازم است. در تهران و البرز نماینده ازکی وام مدارک را از شما تحویل می‌گیرد ولی در استان‌های دیگر آن‌ها را با پست ارسال می‌کنید.

4
ازکی وام
افزایش اعتبار و خرید

پس از تکمیل فرایند، کیف پول شما در ازکی‌وام شارژ می‌شود و می‌توانید خرید خود را در تکنولایف نهایی کنید.

برای مشاهده توضیحات بیشتر به صفحه راهنمای دریافت اعتبار در سایت ازکی وام مراجعه کنید.

راهنمای دریافت اعتبار

همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با مرکز تماس دکترفرش با شماره09123992347 | 02144929761 و بخش مشاوره خرید تماس حاصل فرمایید.

سوالات متدوال خرید اقساطی دکترفرش

  • میزان سود خرید کالای اقساطی چقدر است؟

      در زمان درخواست اعتبار مشخص می‌شود که چه مقدار سود به مبلغ قسط‌های شما افزوده می‌شود. این مبلغ سود به نوع کالایی که شما خریداری می‌کنید و قیمت آن بستگی دارد.

خرید فرش اقساطی با توجه به شرایط این روزها و با افزایش قیمت کالاهای اساسی، خرید عمده ای از محصولات برای بسیاری از ما سخت و دور از دسترس شده است. بالاخص وقتی با کالایی ارزشمند مانند فرش ماشینی مواجه هستیم، این دغدغه دوچندان می شود.

به همین دلیل و در راستای فراهم آوردن شرایطی مناسب و ایده آل برای مشتریان عزیز دکتر فرش، ما اقدام به ایجاد شرایط خرید فرش اقساطی نمودیم.

با دکترفرش، امکان خرید اقساطی تا سقف 75میلیون تومان، با چک و بدون نیاز به ضامن، برایتان فراهم است! کافیست درخواست خود را در ازکی وام ثبت کرده و فرایند اعتبارسنجی را طی کنید تا بصورت اقساطی و کاملا آنلاین، از دکترفرش خرید کنید.


مزایای خرید اقساطی فرش

  • تا سقف 75 میلیون تومان
  • بدون نیاز به ضامن
  • اقساط 18 ماهه
  • فرایند حضوری و آنلاین زیر 5 دقیقه
  • عدم اخذ جریمه دیرکرد

خرید اقساطی فرش از دکترفرش

خرید فرش اقساطی با چک بدون ضامن

یکی از راهکارهای جذابی است که دکترفرش برای خرید فرش ماشینی درنظر گرفته است، خرید اقساطی فرش با چک بدون ضامن است.

برای خرید فرش اقساطی، فقط کافیست مدارک را در سایت Azkivam تکمیل کنید تا در اسرع وقت، اعتبار مدنظرتان به شما تعلق بگیرد و شما بتوانید به راحتی خرید خود را از دکتر فرش انجام دهید.

مدارک لازم برای خرید قسطی فرش

  1. مدارک شناسایی
  2. گردش حساب 3 ماهه برای مشاغل آزاد
  3. فیش حقوقی برای کارمندان
  4. مدارک محل سکونت
  5. چک
  6. داشتن حساب بلو بانک (سامان)

مراحل خرید فرش اقساطی

  1. مشخص کردن مبلغ اعتبار برای خرید اقساطی
  2. ثبت نام در سایت ازکی وام
  3. اعتبارسنجی و بارگذاری مدارک
  4. تحویل مدارک
  5. افزایش اعتبار و خرید
  6. خرید از دکترفرش

خرید اقساطی فرش از دکترفرش



سوالات متداول درباره فروش فرش اقساطی

در این قسمت باتوجه به سوالاتی که از جانب کاربران سایت دکترفرش و همچنین خریدهای حضوری که در دکترفرش اتفاق می افتد، سوالات را به شکل کاملا دسته بندی شده می آوریم تا کاربران عزیز دکترفرش تجربه کاربری بهتری داشته باشند.


1. آیا برای خرید اقساطی فرش نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه دکترفرش وجود دارد؟

خیر. تمامی مراحل خرید فرش اقساطی از افتتاح حساب بلو بانک (بانک سامان) تا درخواست وام و انتخاب و خرید فرش، همگی به صورت آنلاین انجام می پذیرد و نیازی به مراجعه حضوری شما به فروشگاه دکترفرش وجود ندارد ولی چنانچه نیاز دارید برای اخذ مشاوره، مراجعه حضوری داشته باشید، بی صبرانه منتظر دیدار شما هستیم.

چنانچه به دنبال خرید فرش اقساطی در تهران هستید، ما در فروشگاه فرش دکترفرش، واقع در منطقه 22، پذیرای شما عزیزان خواهیم بود.


2. اگر خریدمان از دکتر فرش بیشتر از 75 میلیون تومان شد، چه کار باید کنیم ؟

ذکر این نکته ضروری است که سقف تسهیلاتی که بلو بانک برای خرید اقساطی فرش از دکترفرش در نظر گرفته است، 75 میلیون تومان است. اگر خرید شما از دکترفرش بیشتر از 75 میلیون تومان شد، می توانید مابقی را به صورت نقدی پرداخت کنید. بدین شکل که مثلا اگر سبد خرید شما به 80 میلیون تومان رسید و 5 میلیون تومان باقی مانده را به صورت اینترنتی یا نقدی پرداخت می نمایید.


3. آیا حساب بلو بانک سامان مورد نیاز برای خرید فرش اقساطی را بایستی به صورت حضوری باز کنیم؟

خیر. تمامی مراحل خرید اقساطی فرش، به صورت آنلاین انجام می پذیرد . شما برای هیچ یک از مراحل نیازی به مراجعه حضوری به هیچ جایی را نخواهید داشت.

در صورتی که درباره خرید فرش اقساطی با چک بدون ضامن با شماره 09123992347 | 02144929761 و بخش مشاوره خرید تماس حاصل فرمایید.


نمایش بیشتر